sâmbătă, 13 februarie 2010

Domnilor aplauze !


Ora 23.30 Dupa jumate de ora de negocieri, fugariri si chicoteli, am reusit sa o dezbracam pe Sophia. Partea cu imbracatul e inca la stadiul de plan.

Ora 00. Sophia se plimba infasurata in ziare.

"Sophie, hai sa te imbrac."

"Sunt imbracata, am rochita de ziar"

Sophia sare de pe noptiera pe pat si inapoi declamand cu volumul la maxim "Domnilor, aplauze !" "Domnilor, aplauze".

Ora 00.30 Pamperita imbracata accepta sa mergem la somn cu pianul. Isi canta "de culcare" catece inventate "Piiisiiicuuuuttaaa" cu acompaniament de pian, sau "Kiiiikkaaakeooo", de remarcat la ultima opera ca micuta cantautoare si-a inventat si versurile (si cuvintele) ca nu-i mai ajungea lexicul limbii romane.


Sophia citeste "Pozna lui Jackie" si are o nelamurire "Mami ce inseamna in limba engleza sora mai mare?" Toate cuvintele pe care nu le stie sunt considerate a fi in limba engleza sau franceza. Ca doar nu din romana.

Concluzia : cu Minnie si Mickey in brate ma anunta peste cateva ore " Vreau lapte cu Minne si Mickey, sunt fratii mei".


Sophia se studiaza in oglinda "Mami, eu n-am sani. Cand o sa fiu mare o sa cresca sanii mei frumosi" ...


Ne jucam cu un bebelus de jucarie. O intreb "Cine e mama bebelusului?. "Eu sunt", raspunde Sophia. Sta un pic pe ganduri si apoi ma intreaba "Si tata bebelusului unde e?"


*** poza e de acum cateva luni, intre timp are pleata mai lunga


16 comentarii:

  1. E superba ! Am ras cu lacrimi si de amuzament, dar mai ales de duiosie ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria imi arata cu degetul poza "cand am fost la Sophia acolo"

    RăspundețiȘtergere
  3. :) Am vrea ca toti copiii sa fie la fel de fericiti si creativi ca Sophia. In acest sens, noi am incercat sa intindem o mana de ajutor unor copii talentati, asa ca am lansat campania Cards of Joy. Vrem sa trimitem zece copii care iubesc pictura, dar lipsiti de posibilitati financiare pentru a-si cultiva talentul, intr-o tabara de creatie. Cum pot fi ajutati: tot ce trebuie sa faceti este o mica fapta buna, pe care apoi sa o descrieti pe http://cardsofjoy.heidi-chocolate.com/ . Astfel, la 250 de gesturi frumoase inscrise pe site, un copil va pleca in tabara.

    Speram sa gasiti un pic de timp sa descrieti o fapta buna pe site, ca sa putem face o bucurie copiilor! Va puteti incuraja si prietenii sa continue lantul de fapte bune inceput de dvs, transmitandu-le codul unic primit.

    RăspundețiȘtergere
  4. I have a website with Games Online and i would like to make
    a link exchange with your website.
    If you are agree, please add to your blogroll AllGamesOnline.Org with the name "games online"
    and then send me an e-mail to rfi_scan@yahoo.com with your code, and i will add you in notime on allgamesonline.org
    Thank you for your time.
    Have a nice day!
    rfi_scan is typing...

    RăspundețiȘtergere
  5. o fetita superba , sa iti traiasca si sa fie sanatoasa

    RăspundețiȘtergere